Herpositionering & Rebranding Bureau Tromp

/ Van trainingsbureau naar verbeterconsultancy

Bureau Tromp stond bekend als specialist in Lean en Six Sigma trainingen. Maar met oog op de toekomst groeide de behoefte om zich te profileren als allround verbeterconsultancy; met een ambitieuze eigentijdse uitstraling.

/ Uitdaging

Hoe behoud je de sterke reputatie van een succesvol trainingsbureau, maar geef je tegelijk een nieuw gezicht aan een organisatie die verder kijkt en meer biedt dan trainingen alleen?

/ Aanpak

Samen met management, klanten en consultants zijn we de diepte in gegaan: strategische sessies, interviews met opdrachtgevers en medewerkers en marktonderzoek leverden een scherp beeld op van waar Bureau Tromp stond en waar het heen wilde. Dat alles resulteerde in een heldere merkstrategie, een onderscheidende positionering en een frisse huisstijl. Inclusief nieuwe pay-off en corporate film.

/ Resultaat

Bureau Tromp heeft een sterk nieuw merkprofiel: herkenbaar vanuit het verleden, maar tegelijk helemaal voor de toekomst!

/ Credits

Klant van De BusinessCreator

 

  • De BusinessCreator | Project en account | Wob ten Hoeve
  • Dorrestein & co | Creatief strateeg  | Patrick Dorrestein 
  • De CopyCreator | Concept & copy | Gerrit Jan Hendriks 
  • Quint Vermeij Visuals | Fotografie & video | Quint Vermeij
  • OverdeHaag | Ontwerp & design | Jurriaan Haag