Mees van den Brink – Visie, missie en slogan

Uitdaging

Breng de kern van de organisatie scherp in beeld: formuleer kernwaarden en vertaal visie en missie naar één krachtige, allesomvattende communicatieclaim.

/ Aanpak

We deden gericht onderzoek en hielden interviews met klanten, leveranciers en medewerkers, zowel nationaal als internationaal. De directie vulde onze Bedrijfsscan met 21 stellingen in; de scores vormden het startpunt voor een strategische sessie. In één dagdeel brachten we zo de essentie boven tafel.

/ Resultaat

We formuleerden heldere kernwaarden en legden een gedragen visie en missie vast. Daaruit ontstond een onderscheidende en allesomvattende claim die alles samenvat: De verbindende factor.

/ Credits

Klant van De BusinessCreator

 

  • De BusinessCreator | Project en account | Wob ten Hoeve
  • De CopyCreator | Concept & copy | Gerrit Jan Hendriks 
  • OverdeHaag | Ontwerp & design | Jurriaan Haag